houseofprint.pl | O nas
15362
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-15362,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-10.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive
 

O nas

Zobacz kim jesteśmy, co oferujemy i dlaczego warto z nami współpracować

KIM JESTEŚMY?

Dom Produkcyjny House Of Print jest specjalistyczną agencją zajmującą się produkcją materiałów dla potrzeb
mediów Out-Of-Home oraz wyspecjalizowaną firmą świadczącą usługi montażu alpinistycznego.

 

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w zakresie realizacji kampanii reklamy zewnętrznej, służymy profesjonalnym doradztwem w zakresie wyboru mediów oraz dostawców. Szeroka wiedza produktowa oraz pełne spektrum oferowanych na rynku rozwiązań reklamowych, pozwala nam zapewnić profesjonalny serwis oraz konkurencyjne ceny.

 

Od 2009 roku firma zrealizowała kilka kompleksowych projektów, m.in. była widącym dostawcą mediów oraz usług w zakresie montażu dla potrzeb działań promujących Mistrzostwa Świata w piłce nożnej w Polsce i na Ukrainie EURO 2012 pt. Feel Lke At Home.

CO OFERUJEMY?

1. Druk standardowych form reklamowych:
– druku siatek MESH oraz winylu do konstrukcji BACKLITE
– druku papieru typu BLUEBACK
– bezpośredniego druku na powierzchniach typu PCV, szkło, drewno, tektura, ect
– zakupu mediów OUT-OF-HOME w tym powierzchni wielkoformatowych
– strategii w zakresie wyboru rozwiązań reklamowych, formatów czy budowania zasięgu
– kreacji reklamowej
– przygotowanie konstrukcji reklamowych zgodnych z prawem budowlanym
– montaży alpinistycznych powierzchni wielkoformatowych

 

2. Doradztwo w zakresie efektywnego zastsowania materiałów reklamowych w zależności od potrzeb i budżetu.

DLACZEGO U NAS?

Nie jesteśmy drukarnią internetową – oferujemy przede wszystkim serwis. Doradzamy, ulepszamy, pracujemy nad rozwojem naszych Klientów tak by zainwestowane środki w reklamę były efektywnie spożytkowane.

 

Reklama zewnętrzna jest ważnym elementem przestrzeni publicznej w której funkcjonuje. Można mieć odmienne kryteria jej oceny ale tkanka miasta i jej wyczuwalny puls nie może istnieć bez kolorowej barwy obrazów i świateł.

 

Trudno sobie wyobrazić miasta pozbawione reklamy w centrum tętniącego życiem Times Square czy Picadilly Cirrcus. Można za to przypomnieć sobie zdjęcia szarej i smutnej Warszawy z początku lat 90 tych gdzie mieszkańcy marzyli o choćby o kilku neonach Zachodnich firm.